با استفاده از ساندویچ پانل های سقفی با عایق پلی اورتان تکنو پانل، که دارای قابلیت مقاومت در برابر نفوذ هوا می باشند. می توانید عایق حرارتی مناسبی را برای سازه های خود ایجاد کنید. برای اطمینان از اینکه ساختمان شما در برابر آتش مقاوم باشد. می توانید عایق پلی ایزوسیانات (PIR) را، که نوع بهبود یافته عایق پلی اورتان از نظر عملکرد مقاومت در برابر آتش بوده و دارای تاییدیه FM نیز هست، انتخاب نمایید.

ساندویچ پانل های سقفی با عایق پلی اورتان (PUR) و پلی ایزوسیانات (PIR) تکنوپانل که دارای استانداردهای بین المللی می باشند. با ایجاد محیط های امن، راحت و کارآمد از نظر انرژی، در گزینه های 3 و 5 گام، بستر امنی را برای بارگذاری دهانه های دلخواه ایجاد می کنند.

تکنوپانل به لطف ساندویچ پانل های سقفی تولید شده در ضخامت های بین 40 تا 200 میلیمتر و در طیف گسترده ای از رنگها راه حل های زیبا و هوشمندانه ای را برای ساختمان های شما ارائه می دهد.

[it_heading text=”انواع ساندویچ پانل های سقفی با عایق پلی اورتان / پلی ایزوسیانات” heading_style=”style5″ head_tag=”h3″ extrabold=”normal” it_animation=”fadeIn” head_color=”#ffffff” head_icon=”oiconic chevron-left”]